ŁÓDŹ

Łódź. Zdecyduj jak będzie wyglądał nowy rower publiczny

Głosowanie w Łodzi

W internetowym głosowaniu łodzianie mogą oddać swój głos na jeden z czterech wariantów wyglądu rowerów.

Zapraszamy do głosowania.

Docelowo 1500 rowerów pojawi się na 150 stacjach w lokalizacjach dobrze znanych mieszkańcom z poprzedniej edycji roweru publicznego.

Żółty, niebieski, a może złoto-czerwony – które malowanie na rowerach wybiorą Łodzianie, przekonamy się już we wtorek. Internetowe głosowanie odbywa się na Facebooku i Instagramie Łodzi oraz platformie Vox Populi.

Do wyboru mamy cztery rodzaje malowania:

Łodzianie zdecydują jak będzie wyglądał nowy rower publiczny (fot. UMŁ)

Żółty to najmodniejszy kolor w tym sezonie, czy również on stanie się kolorem łódzkich rowerów? Zestawienie żółtego w odcieniu użytym w logo Łodzi z szarością daje kontrastowe i ciekawe połączenie, które może zapisać się w krajobrazie łódzkich ulic.

Łodzianie zdecydują jak będzie wyglądał nowy rower publiczny (fot. UMŁ)

Druga propozycja to cyjanowy (niebieski) rower z hasztagiem #KochamŁódź.
Hasło Kocham Łódź weszło do popkultury i używane jest przez wielu łodzian, chcących wyrazić swoje uczucie do miasta, nie tylko w mediach społecznościowych.

Łodzianie zdecydują jak będzie wyglądał nowy rower publiczny (fot. UMŁ)

Trzecia propozycja to złoto-czerwony rower nawiązujący do kolorystyki herbu Łodzi. Tradycja łączy się to z nowoczesnością, uzupełniając bardziej stonowanymi kolorami wygląd łódzkiego roweru.

Łodzianie zdecydują jak będzie wyglądał nowy rower publiczny (fot. UMŁ)

Ostatnia propozycja to ponownie użyte cyjanowe tło z ikonami najbardziej rozpoznawalnych budynków, pomników i atrakcji turystycznych Łodzi podczas zwiedzania których, możemy oczywiście wybrać rower publiczny.

Przedstawione rowery to pierwsza wizualizacja nowych pojazdów, które dostarczy operator systemu Łódzkiego Roweru Publicznego w latach 2021–2024.
(UMŁ)

Pokaż więcej

redakcja

Kronika24.pl - TYLKO najważniejsze informacje z Polski i ze świata!

Powiązane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top button