MUZYKAPOZOSTAŁE

Nowe logo Eurowizji 2021. Znamy najlepsze piosenki na YT w 2020 roku

Konkurs Piosenki Eurowizji

O północy 1 stycznia 2021 r. fani Eurowizji z całej Europy byli zaskoczeni nowym ogłoszeniem.

Duncan Laurence wraz z nadawcami opublikowali film przedstawiający ich wizję na rok 2021.

„Ponownie, o co tak naprawdę chodzi? Te dziwne czasy tylko sprawiły, że odpowiedzi wydawały mi się bardziej jasne. Ja po prostu kocham być sobą” – powiedział Duncan.

Zapowiedź nowej i animowanej grafiki została ujawniona na końcu filmu, który można teraz zobaczyć na wszystkich oficjalnych kanałach Konkursu Piosenki Eurowizji.

Nowe uroczyste i odważne logo wizualizuje wszystkich uczestników spotykających się w Rotterdamie, mieście gospodarzu i bijącym sercu Europy tegorocznego Konkursu Piosenki Eurowizji.

Paleta kolorów użyta do projektu jest oparta na flagach wszystkich uczestniczących krajów. W rzeczywistości są one takie same jak projekt imprezy z 2020 roku, ale wzmocnione drugorzędnymi kolorami jasnozielonego, różowego i fioletowego, aby podkreślić to wydarzenie.

Holenderskie wzory

Abstrakcyjne wzory z ostrymi, graficznymi kształtami symbolizują 6 słów kluczowych, które hołdują Holandii: krajobrazy, woda, mosty, pola, kreatywność i prężność.

To jest nowe logo Eurowizji 2021

Wraz z nową edycją Eurowizji pojawia się nowy projekt logo.

Logo odwołanej edycji 2020 przedstawiało wizualizację opartą opartą na flagach wszystkich uczestniczących krajów i opowiadało historię 65-letniej historii Konkursu Piosenki Eurowizji. Nowy projekt jest inspirowany mapą świata i z Rotterdamem jako bijącym sercem Europy w maju 2021 r. „Logo łączy Rotterdam ze stolicami uczestniczących krajów i symbolizuje zjednoczenie” – mówi Sietse Bakker, dyrektor wykonawczy Producent imprezy.

Najlepsze utwory z Eurowizji na YouTube w 2020 roku

W tym roku oglądano filmy na kanale Konkursu Piosenki Eurowizji w YouTube ponad 600 milionów razy! Ale jakich piosenek słuchałeś najczęściej?

50 najczęściej oglądanych piosenek na oficjalnym kanale Eurowizji na YouTube zawiera eklektyczną gamę muzyki, od ballad, przez bops, po hity z początku XXI wieku, aż po ten rok!

Piosenka Rosjan Little Big „Uno” (z 2020 roku) – ma już 182 mln wyświetleń.

Izraelska piosenkarka Netta wygrała Konkurs Piosenki Eurowizji w 2018 roku, a jej teledysk „Toy” obejrzano już ponad 150 mln razy.

3. miejsce zajęła Lena – Satellite (Niemcy) – ponad 65 mln. Wygrała Eurowizję w 2010 roku w Oslo.

Jedyny z Polski wykonwaca Michał Szpak – Color Of Your Life znalazł się na 49. miejscu z blisko 14 mln wyświetleń.

Utwory z 14 różnych edycji znajdują się w aktualnej 50. Większość z nich (29) pochodzi z 3 ostatnich lat.

Pokaż więcej

redakcja

Kronika24.pl - TYLKO najważniejsze informacje z Polski i ze świata!

Powiązane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Back to top button