POLSKA

Szłapka: machina finansowego wsparcia PiS trwa w najlepsze. Dyrektor Rydzyk z kolejnymi pieniędzmi

Imperium Rydzyka

Ponad 1 mln 350 tys. wynoszą wartości umów, które podpisała Fundacja Lux Veritatis Tadeusza Rydzyka od początku 2021 roku.

To odpowiedź na wniosek o dostęp do informacji publicznej z dnia 14 kwietnia br. przewodniczącego Nowoczesnej posła Adama Szłapki. Pytano w niej o umowy zawarte z Ministerstwami RP oraz jednostkami podległymi i innymi instytucjami gospodarującymi środkami publicznymi w okresie od 1 stycznia do 14 kwietnia 2021.

Komentarz Adama Szłapki:

„Machina finansowego wsparcia rządu dla imperium Rydzyka trwa w najlepsze. To kolejne miliony, które zainkasuje biznesmen z Torunia, po ogromnych wsparciu jakie otrzymał wcześniej m.in. z Funduszu Sprawiedliwości w kolejnych latach. Dziś oczywiście Tadeusz Rydzyk pozostaje bezkarny, a nasze możliwości kontroli obywatelskiej są ograniczone. Jednak w przyszłości te pieniądze będą szczegółowo rozliczone, a kurek z pieniędzmi od podatników zostanie zakręcony. Państwo powinno być świeckie. ”

Poniżej zamieszczamy wykaz tych umów.

  Strona umowy Przedmiot umowy Kwota
1. Minister Finansów, Funduszy i Polityki Regionalnej Zakup czasu antenowego i emisji 30’’ spotu reklamowego dla kampanii promującej zakończenie negocjacji unijnego budżetu na lata 2021-2027.

(27.01-10.02.2021)

29 643,00
2. Ministerstwo Obrony Narodowej Produkcja 40 odcinków programu telewizyjnego pt. „Zostań żołnierzem RP” wraz z ich emisją.
(18.02-28.11.2021)
680 000,00
3. Kancelaria Prezesa Rady Ministrów Zakup czasu antenowego na potrzeby emisji 15s. i 30s. spotów społecznych na temat zapobiegania, przeciwdziałania i zwalczania COVID-19.
(14.01-28.02.2021)
400 000,00
4. Kancelaria Prezesa Rady Ministrów Zakup czasu antenowego na potrzeby emisji 15s. i 30s. spotów społecznych na temat zapobiegania, przeciwdziałania i zwalczania COVID-19, w tym szczepionki przeciw COVID-19.
(11.03-27.03.2021)
100 000,00
5. Kancelaria Prezesa Rady Ministrów Zakup czasu antenowego na potrzeby emisji 15s. i 30s. spotów społecznych na temat zapobiegania, przeciwdziałania i zwalczania COVID-20, w tym szczepionki przeciw COVID-20[1].
(06.04-30.04.2021)
150 000,00

[1] Pisownia oryginalna.

Pokaż więcej

redakcja

Kronika24.pl - TYLKO najważniejsze informacje z Polski i ze świata!

Powiązane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top button