MUZYKA

Doja Cat w coverze hymnu „Celebrity Skin” Hole

Doja Cat tworzy...

Doja Cat podzieliła się przerobionym wraz z Courtney Love coverem uwielbianego pop-rockowego hymnu „Celebrity Skin” autorstwa Hole.

Utwór jest efektem współpracy z amerykańską marką Taco Bell i pojawił się w najnowszym spocie reklamowym „The Grande Escape”.

Doja połączyła siły z tą firmą, aby dać fanom śmiały, nowy smak tego, co oznacza „Live Más”. Energiczna opowieść o wyzwoleniu z udziałem artystki ukazała się podczas Super Bowl, z niespodzianką dla fanów, którzy mogli zdobyć ekskluzywne produkty amerykańskiej marki.

Doja Cat (fot. pras.)

„«Live Más» oznacza celebrowanie tej odrobiny odmienności, która żyje w każdym z nas, a dokładnie to reprezentuje Doja Cat”, powiedziała Tracee Larocca, dyrektor kreatywna Taco Bell. „W przełomowym momencie, takim jak Big Game, wyrzuciliśmy podręcznik kategorii i zamiast tego daliśmy Dojy Cat wodze, by była głosem naszych fanów”.

„Nie jest tajemnicą, że jestem wielką fanką Taco Bell, co sprawiło, że moja rola w tej kampanii jest jeszcze przyjemniejsza”, mówi Doja. „Podobał mi się każdy jej moment, a zwłaszcza te, w których łamiemy wszystkie zasady. Nie mogę się doczekać dalszej współpracy”.

Spot „The Grande Escape” służy jako epicka opowieść o wyzwoleniu z konformizmu i pokazuje Doję Cat wraz z innymi, którzy uciekają ze szkoły klaunów w poszukiwaniu Live Más dla siebie. Reklama jest obrazem radości, która wynika z celebrowania własnej odmienności. Znana z wielokrotnie nagradzanej muzyki, autentycznej i energicznej osobowości oraz urzekającej obecności w mediach społecznościowych, Doja Cat jest uosobieniem pokolenia, które chwali autentyczność, dzięki czemu idealnie pasuje do kampanii.

Reklama „The Grande Escape” to tylko najnowsza z długiej linii przełomowych inicjatyw Taco Bell, które zostały podjęte w sferze muzycznej, współpracując z niektórymi z największych światowych artystów, a także pomagając nakarmić wschodzących artystów za pośrednictwem ich programu muzycznego „Feed the Beat”. Nowa wersja „Celebrity Skin”, piosenki o sile i indywidualności, celebruje wszystkie nasze różnice i to, co czyni każdego z nas wyjątkowym na swój sposób. Spot reklamowy został wyprodukowany we współpracy z Deutsch LA, a w pełni zintegrowana kampania obejmuje prace Edelmana i Spark Foundry.

Pokaż więcej

redakcja

Kronika24.pl - TYLKO najważniejsze informacje z Polski i ze świata!

Powiązane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Back to top button