Globalna megagwiazda JENNIE właśnie zapowiedziała swój debiut.
Album „Ruby” ukaże się 7 marca pod skrzydłami ODDATELIER/Columbia Records i jest już dostępny w przedsprzedaży.
Na płycie znajdzie się pełen energii singiel „Mantra”, którym artystka podzieliła się w październiku. Starannie skomponowany, 15-utworowy album eksploruje różnorodne gatunki i pokazuje, jak JENNIE w pełni odnajduje swoje miejsce na scenie. Na długo wyczekiwanym albumie pojawiają się również współprace z takimi artystami, jak Childish Gambino, Doechii, Dominic Fike, Dua Lipa, FKJ i Kali Uchis.
Album „Ruby” będzie dostępny zarówno w wersji cyfrowej, jak i w różnych formatach fizycznych, w tym w dwóch fotoksiążkach, digipacku CD oraz w ekskluzywnym digipacku CD dla sieci Target. Wszystkie wersje fizyczne zawierają specjalną edycję „JENNIE Only Audio”, na której usłyszymy wyłącznie wokal JENNIE, bez udziału gościnnych artystów.
Od swojego spektakularnego debiutu w 2016 roku, JENNIE wywarła ogromny wpływ na kulturę. Zapisała się w historii nie tylko dzięki muzyce, ale i aktorstwu, modzie i swojej przedsiębiorczości. Świat poznał ją jako jedną z czterech członkiń BLACKPINK – zespołu, który pobił niezliczoną liczbę rekordów, w tym jako jedyny koreański zespół, który był główną gwiazdą Coachelli, oraz jako najwyżej notowane koreańskie artystki na listach US Billboard Hot 100 i Billboard 200. Ich trasa koncertowa Born Pink World Tour była najlepiej sprzedającym się tournée w historii żeńskich zespołów i wszystkich azjatyckich artystów.
Znana z niepowtarzalnego stylu i wyczucia, JENNIE zdobiła okładki najbardziej prestiżowych magazynów, takich jak „Vogue”, „Rolling Stone” czy „Elle”. Współpracowała również z największymi markami – od Chanel, przez Adidas i Beats, po Gentle Monster. Jest stałą bywalczynią Met Gali i Paris Fashion Week, na których reprezentuje licznych partnerów.
Tym razem stojąc na czele własnej wytwórni płytowej i firmy rozrywkowej ODDATELIER, JENNIE otwiera nowy rozdział w swojej imponującej karierze.