Za nami półfinał trzeciej edycji „Dance Dance Dance”.
Trzy duety: Ola Nowak i Damian Kordas, Anna Matusiak i Stanisław Karpiel-Bułecka oraz Roksana Węgiel i Oliwia Górniak walczyły o przejście dalej.
Uczestnicy musieli wykonać występy: wspólny oraz każdy z nich solowy. Jurorzy: Ida Nowakowska, Joanna Jędrzejczyk oraz Agustin Egurrola jak zwykle chwalili i krytykowali tancerzy.
W 7. odcinku programu „Dance, Dance, Dance 3” dziewczyny zatańczyły do piosenki „California Gurls” Katy Perry i Snoop Dogga. Od każdego z jurorów otrzymały aż po 10 punktów.
Ola i Damian zatańczyli do piosenki Skrillexa, Diplo i Justina Biebera – „Where Are Ü Now”. Para ta dostała tylko 18,5 punktu.
Anna i Stanisław zatańczyli do piosenki „Versace on the floor” Bruno Marsa i otrzymali za ten występ 27 pkt.
Występy solo:
- Damian Kordas – „Dirty Diana” Michaela Jacksona – otrzymał 23 punkty,
- Oliwia Górniak – „A little party never killed nobody” – 29,
- Stanisław Karpiel-Bułecka – „Let the sunshine in” z musicalu „Hair” – 22,
- Ola Nowak – „Ain’t your mama” Jennifer Lopez – 23,
- Roksana Węgiel – „The Greatest” Sia – 30,
- Anna Matysiak – „Wrapped up” – 27.
Ostatecznie to Roksana i Oliwia oraz Ania i Staszek awansowali do finału.
Za tydzień przekonamy się kto wygra show „Dance Dance Dance 3”!
Widzowie oburzeni! Do TVP dotarły skargi na Roksanę Węgiel, która „promuje nagość i erotykę”!
Widzowie wysłali do produkcji „Dance Dance Dance” skargi. Nie podobają im się odważne stroje i choreografia Roksany Węgiel, bo to jest „promowanie nagości i erotyki”. Tak samo wiele komentarzy na ten temat pojawiło się pod naszym wideo.
W 6. odcinku Roksana Węgiel i Oliwia Górniak miały zachowywać się jak na ich wiek zbyt odważnie i uwodzicielsko. W trakcie tańczenia do układu „Revolution” uczestniczki te miały na sobie ostry makijaż i zbyt natapirowane włosy.
Zaś choreografia Roksany do przebojów Britney Spears „Toxic” i „Baby One More Time” także była wg widzów nieodpowiednia.
W półfinale TVP chciało ocenzurować makijaż wokalistki. „Tęczowa” Roxie wykonała choreografię do utworu, który jest hołdem dla ofiar ataku w gejowskim klubie w Orlando (USA).