Złote Spinacze 2018. 6 nagród dla Fundacji Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy

Złote Spinacze 2018

Jury XVI edycji konkursu Złote Spinacze rozdało nagrody w 32 kategoriach, przyznając łącznie 82 statuetki.

Inauguracja plebiscytu odbyła się 7 grudnia, podczas uroczystej Gali, z której Fundacja Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy wróciła z 6 statuetkami:

Efektywność– złoto – Sprawdź Promile – BOSCATA Jacek Stachera, Kompania Piwowarska, Złoty Melon.
Social media – srebro: Pol’and’Rock Festival 2018 – Zaraz Będzie Czysto – Fundacja Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy, Złoty Melon, BOSCATA Jacek Stachera.
Event społeczny – srebro: 26. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy – Fundacja Wielka Orkiestra. Świątecznej Pomocy, Złoty Melon, BOSCATA Jacek Stachera.
NGO i sektor publiczny – brąz: 26. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy – Fundacja Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy, Złoty Melon, BOSCATA Jacek Stachera.

Już po raz drugi w ramach konkursu Złote Spinacze przyznana została Nagroda Publiczności, którą otrzymała Fundacja Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, Złoty Melon oraz BOSCATA Jacek Stachera za projekt 26. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.

Ponadto, w tym roku wyróżnienie dla GWIAZDY PR, czyli osoby szczególnie zasłużonej dla branży, przyznano Jerzemu Owsiakowi.

„Jesteśmy the best! Darłem się z całych sił! To są naprawdę ważne nagrody i my je dostajemy! Na sali fura ludzi z branży, niesamowite napięcie, światła, dźwięki. To naprawdę Oscary ludzi branży PR! Dostajemy pierwszą nagrodę, a później kolejne. Oprócz emocji – mamy ogrom podziękowań w Waszą stronę! Mówiąc krótko – bez Was nie byłoby nas! Chwała Wam!” – skomentował Jurek Owsiak, prezes zarządu Fundacji WOŚP.

Złote Spinacze wyłaniają i nagradzają najskuteczniejsze, najbardziej kreatywne i rzetelne, najlepiej przygotowane oraz wdrożone kampanie i działania komunikacyjne, bezpośrednio nawiązujące do pojęcia public relations i pokrewnych dziedzin związanych z budowaniem i utrwalaniem relacji z otoczeniem i interesariuszami. Konkurs upowszechniania wiedzę na temat profesjonalnych usług public relations oraz promuje zawodowy kunszt i najwyższe standardy merytoryczne i jakościowe w kształtowaniu szeroko pojętych kampanii i polityk.
(org.)

Exit mobile version