World Travel Awards 2020. Malediwy, Moskwa, Filipiny, Portugalia, Etihad Airways czy Emirates – najlepsi na świecie

World Travel Awards 2020

Kapituła World Travel Awards – globalna inicjatywa nagradza najlepszych w podróżach i turystyce – ogłosiła triumfatorów 2020 w różnych kategoriach.

Turystyka

Wśród zwycięzców znalazły się Malediwy, które ugruntowały swoją reputację jako odosobnionego sanktuarium, które po raz pierwszy zdobyło „World’s Leading Destination” (najlepsze turystyczne miejsce na świecie).

Portugalia najlepszym europejskim kierunkiem turystycznym w plebiscycie World Travel Awards. Madera została uznana za „World’s Leading Island Destination”, Lizbona została uznana za „World’s Leading City Break Destination”, a Algarve otrzymało tytuł „World’s Leading Beach Destination”.

Cesarska świetność Rosji została doceniona nagrodą za „Wiodące kulturalne miejsce docelowe na świecie”, a jej miasta zdobyły wyróżnienia: Moskwa została wybrana „Wiodącym miastem na świecie”, a Sankt Petersburg uznanym za „Wiodące kulturalne miasto docelowe świata”.

Greckie Ministerstwo Turystyki / GNTO zostało uznane za „wiodącą światową radę turystyczną”.

Republika Filipin – Najlepsza Plaża w Azji, Najlepsze Miejsce do Nurkowania w Azji, Najlepsza Wyspa w Azji.

Hotele

W sektorze hotelarskim Armani Hotel Dubai stał się „wiodącym hotelem świata”, podczas gdy Sardynia Forte Village Resort otrzymał tytuł „World’s Leading Resort”.

Çırağan Palace Kempinski w Stambule – najlepszy hotel w Europie.

Amanpulo na Filipinach został „World’s Leading Dive Resort”, a ośrodek St. Regis Maldives Vommuli otrzymał tytuł „World’s Leading Luxury Island Resort”.

Wietnamski ośrodek InterContinental Danang Sun Peninsula Resort zyskał uznanie za swoje dążenia ekologiczne – „World’s Leading Green Resort”.

Royal Penthouse @ Mandarin Oriental Jumeira w Dubaju otrzymał tytuł „World’s Leading Hotel Penthouse”.

Address Sky View z hipnotyzującą panoramą Dubaju otrzymał „World’s Leading New Hotel”, a Emerald Maldives Resort & Spa otrzymał „World’s Leading New Resort”.

Kolejne ngrody dla: Four Seasons Hotels and Resorts („World’s Leading Luxury Hotel Brand”), Sandals („World’s Leading All-Inclusive Company”) i Frasers Hospitality („World’s Leading Serviced Apartment Brand”).

Lotnictwo

W sektorze lotniczym Etihad Airways otrzymał tytuł „World’s Leading Airline”, a nagrodę „World’s Leading Airport” dostało międzynarodowe lotnisko w Dubaju.

W Europie Lufthansa uznana jako najlepsza linia lotnicza, Azur Air – najlepsza czarterowa linia lotnicza, Norwegian – najlepsza tania linia lotnicza, port lotniczy Zurych – najlepsze lotnisko.

Aeroflot – rosyjskie linie został wybrany „World’s Leading Airline – Business Class”, Emirates jako „World’s Leading Airline – Economy Class”, a „World’s Leading Airline – First Class” przyznany został dla Oman Air.

W Polsce nagrody zdobyli m.in. InterContinental Warszawa – najlepszy hotel, Modrzewie Park w Szczawnicy – najlepszy hotel butikowy.

Szczegółowe wyniki konkursu można zobaczyć TUTAJ.

Plebiscyt World Travel Awards, zwany „turystycznymi Oskarami”, odbywa się od 1993 roku.

Emirates zdobywają trzy nagrody World Travel Awards

Emirates zostały uznane za wiodące linie lotnicze na świecie w trzech głównych kategoriach podczas World Travel Awards 2020: najlepsza klasa ekonomiczna na świecie, program nagradzania i poczekalnia lotnicza klasy biznes.

Na początku listopada Emirates odebrały także cztery nagrody World Travel Awards dla wiodącej marki linii lotniczych na Bliskim Wschodzie w kategorii: najlepsza poczekalnia linii lotniczych na Bliskim Wschodzie – klasa biznes; program nagród dla wiodących linii lotniczych na Bliskim Wschodzie i strona internetowa wiodących linii lotniczych na Bliskim Wschodzie.

Emirates zajęły czołowe miejsca w rankingach zarówno w kategoriach globalnych, jak i regionalnych, w oparciu o rekordową frekwencję wśród konsumentów turystycznych, co świadczy o jej wysiłkach i ukierunkowanym podejściu do ciągłego ulepszania obsługi podróżnych pomimo wyzwań związanych z globalną pandemią.

W ciągu ostatnich kilku tygodni przewoźnik otrzymał również inne znaczące nagrody, w tym cztery w Business Traveller Middle East Awards, tytuł najlepszej linii lotniczej 2020 w The Sun Travel Awards, tytuł najlepszej długodystansowej linii lotniczej w The Times i The Sunday Times Travel Awards. Oprócz tego, według Safe Travel Barometer Emirates są oceniane jako najbezpieczniejsze linie lotnicze na świecie biorąc pod uwagę obsługę podczas pandemii COVID-19.

Częścią zobowiązania Emirates jest dostarczanie klientom wyjątkowych doświadczeń podczas podróży, czyli wiodących w branży usług i produktów w każdej klasie. W klasie ekonomicznej podróżni mogą korzystać z ponad 4500 kanałów rozrywkowych na żądanie w wielokrotnie nagradzanym systemie pokładowym ice. Przewoźnik zaspokaja również każde podniebienie, oferując wielodaniowe posiłki inspirowane regionami, do których podróżują klienci i bezpłatne napoje. Od początku listopada na pokładzie samolotów podróżni mogą się również cieszyć się z przywrócenia sposobu serwowania posiłków sprzed pandemii, z zachowaniem surowych środków higieny.

Zgodnie z ciągłymi staraniami Emirates przewoźnik zapewnia płynną i bezpieczną podróż swoim klientom oraz dostęp do najnowszych technologii, które dodatkowo ją usprawnią. Ulepszono również aplikację Emirates, aby umożliwić klientom zsynchronizowanie opcji rozrywki przed wejściem na pokład, a także przeglądanie menu na prywatnych urządzeniach, zarówno w trybie online, jak i offline.

Aby jeszcze bardziej chronić zdrowie i zapewnić dobre samopoczucie klientów, linie Emirates wprowadziły liczne środki bezpieczeństwa na każdym punkcie kontaktu z klientem, na ziemi i w powietrzu, w tym dystrybucję bezpłatnych zestawów higienicznych zawierających maski, rękawiczki, środek do dezynfekcji rąk i chusteczki antybakteryjne.

Poczekalnia klasy biznes w hali B w Dubaju zapewnia wysoki komfort i obsługę pasażerom premium. Dzięki wdrożonym środkom bezpieczeństwa klienci mogą się zrelaksować, delektować światowymi smakami i nadrobić zaległości przed wejściem na następny lot. Poczekalnia Emirates Business Class w Terminalu 3 na Międzynarodowym Porcie Lotniczym w Dubaju również stopniowo wprowadzała swoją słynną ofertę dostępną przed pandemią, w tym między innymi kompleksowe usługi gastronomiczne czy ciche strefy.

Emirates Skywards, program lojalnościowy Emirates i flydubai, obchodził niedawno 20. rocznicę istnienia i powiększył swoją bazę do ponad 27 milionów zaangażowanych członków w 180 krajach, oferując m.in. partnerstwa marek.

Aby sprostać stale rosnącym oczekiwaniom konsumentów, linie lotnicze zainwestowały w swoje kanały mobilne i cyfrowe, takie jak spersonalizowane playlisty w systemie rozrywki pokładowej ice w aplikacji Emirates, trójwymiarowe podglądy kabin przed podróżą, możliwość zakupu biletów na wydarzenia sportowe dzięki milom Skywards, i w wiele innych innowacji. Aplikacja Emirates została pobrana ponad 25 milionów razy, co oznacza, że konsumentom zależy na połączeniu usług i doświadczeń na każdym etapie podróży. W czasie pandemii emirates.com stało się „centrum” zawierającym najbardziej aktualne informacje o podróżach dla konsumentów i interesariuszy z branży.

Coroczne nagrody World Travel Awards to prestiżowe wydarzenie, które wyróżnia, nagradza i docenia organizacje z branży turystycznej i hotelarskiej oraz jest uznawane za symbol doskonałości. Zwycięzców ogłoszono podczas wielkiego finału w Moskwie w Rosji.

Exit mobile version