Rozpoczęły się jazdy testowe na kolejnym budowanym odcinku linii M2.
Dwa pociągi wyjechały z eksploatowanej stacji C18 Trocka i przez bramę znajdującą się za torami odstawczymi przejechały w kierunku Bródna.
W czasie jazd testowych specjalne pociągi poruszają się między stacją C19 Zacisze a komorą odstawczą za stacją C21 Bródno. Podczas próbnych przejazdów kontrolowana jest poprawność działania wszystkich urządzeń w nowych tunelach i na stacjach oraz ich współdziałanie z systemami pokładowymi pociągów obsługujących linię.
Równolegle z jazdami testowymi prowadzone są prace wykończeniowe na stacjach. Zamontowano już panele ścian zatorowych z grafikami Piotra Młodożeńca oraz kasetony sufitowe. Tym samym perony trzech stacji nabrały ostatecznego wyglądu. Finalny kształt zyskały również wejścia do stacji oraz pawilony wind, a na antresolach uzupełniane są elementy systemu informacji pasażerskiej.
Prace budowlane na tym odcinku zakończą się w sierpniu.
Na północno-wschodnim odcinku metra powstają trzy stacje: C19 „Zacisze” pod ul. Figara w pobliżu skrzyżowania z ul. Codzienną, C20 „Kondratowicza” przy skrzyżowaniu ulicy Malborskiej i Kondratowicza oraz C21 „Bródno” przy skrzyżowaniu ulicy Kondratowicza i Rembielińskiej. Połączą je ponad cztery kilometry torowiska. Za ostatnią stacją powstaje również komora torów odstawczych, która będzie służyła do zawracania i postoju pociągów. Wybudowane będą też trzy wentylatornie. Wykonawca, konsorcjum firm Astaldi i Gulermak, otrzyma za zrealizowanie inwestycji 1 397 895 000 zł. Dokończenie odcinka wschodniego-północnego jest częścią projektu „Budowa II linii metra wraz z zakupem taboru – etap III”, który jest współfinansowany przez Unię Europejską z Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020. Dla projektu o wartości 3 564 536 216,00 zł przyznano dofinansowanie unijne w wysokości 1 952 151 513,23 zł.