„Walentynka dla konsumenta”. Produkty, które trudno zwrócić…

Konsumenci

14 lutego to święto zakochanych.

Wiele osób w tym dniu zdecyduje się wręczyć prezent bliskiej osobie. Europejskie Centrum Konsumenckie, działające przy UOKIK, przygotowało kilka walentynkowych porad dla konsumentów!

Zwracaj uwagę na termin dostarczenia, zapoznaj się z polityką zwrotu!

Dostawa walentynki – zabezpiecz się w dowody!

Do ECK wpływały skargi od konsumentów, którzy zamówili biżuterię, jednak po otwarciu, opakowanie było puste. Nagranie może stanowić dowód w procesie ewentualnej reklamacji.

Do ECK wpływały skargi od konsumentów, którzy po wysłaniu towaru nie dostawali zwrotu, ponieważ przesyłka, która dotarła do sprzedawcy – była pusta.

Walentynki, które trudno zwrócić…

Nie wiesz dokładnie, jaki gust/rozmiar ma osoba, której pragniesz wręczyć prezent? Zrezygnuj z upominków, w przypadku których odstąpienie od umowy jest trudne – nawet jeżeli kupisz je online!

Pomoc i porady

Jeżeli coś pójdzie nie tak, po poradę możesz się zwrócić do Europejskiego Centrum Konsumenckiego, które działa przy UOKiK.

ECK zajmuje się pomocą konsumentom w sporach z przedsiębiorcami z innego kraju UE, Norwegii, Islandii i Wielkiej Brytanii.

Exit mobile version