Royal Republic i Uuhai na 29. Pol’and’Rock Festival. Parada Równości na festiwalowym polu

Festiwale w Polsce

Wyjątkowe koncerty dla wyjątkowej publiczności podczas 29. Pol’and’Rock Festival.

Drugi dzień Festiwalu to także drugi dzień koncertów dla Najpiękniejszej Publiczności Świata! Na Dużej Scenie gościło 8 zespołów, natomiast na Małej – 6. Poznajcie szczegóły koncertu zespołów Royal Republic i Uuhai.

Szwedzcy wirtuozi rock’n’rolla – Royal Republic – zaczarowali Festiwalowiczki i Festiwalowiczów swoją niesamowitą charyzmą i energią! W jednej chwili serwowali taneczne brzmienia, aby chwilę później przejść przez mieszankę hip-hopu, rocka, aż po heavy metal! Publiczność falowała, tańczyła i skakała w radosnym pogo.

Pol’and’Rock Festival. Royal Republic (fot. Michał Kwaśniewski)

Mongolski folk metal? Brzmi jak idealny koncert dla Najpiękniejszej Publiczności Świata! Zespół Uuhai w błyskotliwy sposób łączy ciężkie brzmienia i tradycyjny mongolski śpiew gardłowy lub Khöömii. Koncert ten był dla naszych Festiwalowiczek i Festiwalowiczów niezwykłym doświadczeniem, które zostanie w sercach i pamięci na długo!

Pol’and’Rock Festival. Steve 'n’ Seagulls (fot. Michał Kwaśniewski)

Sprzęt medyczno-szkoleniowy od Fundacji WOŚP dla Policji w Szczecinie

Sprzęt za ponad 20 tysięcy złotych będzie wykorzystywany przez funkcjonariuszy zespołu medycznego Oddziału Prewencji Policji w Szczecinie. Dzięki niemu można sprawniej i skuteczniej przeprowadzić pierwszą pomoc na miejscu zdarzenia. Jurek Owsiak przekazał sprzęt na konferencji podczas drugiego dnia Festiwalu.

Pol’and’Rock Festival. Marsz równości (fot. Dominik Malik)

Parada Równości na festiwalowym polu

W piątek przez festiwalowe pole przeszli uśmiechnięci i kolorowi uczestnicy najbardziej tęczowej akcji na 29. Pol’and’Rock Festival. Wydarzenie to zorganizowali Pol’and’Pride, Lambda Polska i Bank Równości. Już po raz czwarty Marsz Równości przeszedł przez Najpiękniejszy Festiwal Świata. W tym roku pod Honorowym Patronatem Marszałka Województwa Zachodniopomorskiego – Olgierda Geblewicza.

Exit mobile version