Linie Emirates. Tymczasowe wznowienie lotów. Szybkie testy COVID-19 dla pasażerów

Linie Emirates w czasach pandemii

Linie Emirates we współpracy z Dubai Health Authority (DHA) wprowadzają dodatkowe środki ostrożności.

Przed wylotem z Dubaju wszyscy pasażerowie dzisiejszego lotu do Tunezji zostali przetestowani pod kątem COVID-19. Emirates to pierwsze linie lotnicze, które przeprowadziły na miejscu szybkie testy COVID-19 dla pasażerów.

Szybkie badanie krwi zostało przeprowadzone przez Dubai Health Authority (DHA), a wyniki były dostępne w ciągu 10 minut. Testy są wykonywane w strefie odprawy grupowej w 3 Terminalu Międzynarodowego Portu Lotniczego w Dubaju.

Przed wylotem z Dubaju wszyscy pasażerowie lotu do Tunezji zostali przetestowani pod kątem COVID-19 (fot. Emirates)

– Cały proces przeprowadzania testów przebiegł bardzo sprawnie. Korzystając z okazji chcielibyśmy podziękować Dubai Health Authority za podjęte inicjatywy i innowacyjne rozwiązania. Nie byłoby to możliwe bez wsparcia lotniska w Dubaju, jak również organów rządowych. Obecnie pracujemy nad możliwością zwiększenia skali przeprowadzanych testów w przyszłości i wykonywania ich również pasażerom innych lotów. Umożliwi nam to natychmiastowe rozpoznanie stanu zdrowia pasażerów Emirates, którzy podróżują do krajów wymagających przeprowadzenia testu na COVID-19. Zdrowie i bezpieczeństwo personelu i pasażerów mają dla nas ogromne znaczenie – powiedział Adel Al Redha, dyrektor operacyjny Emirates.

Formalności związane z odprawą i wejściem na pokład zostały również dostosowane do obowiązujących zasad dystansu społecznego. Co więcej, przy każdym stanowisku odprawy zainstalowano bariery ochronne, aby zapewnić dodatkowe środki bezpieczeństwa pasażerom i pracownikom podczas każdej interakcji. Rękawice, maski i środki dezynfekujące do rąk są obowiązkowe dla wszystkich pracowników lotniska.

Także pasażerowie są zobowiązani do przestrzegania wytycznych dotyczących zachowania odpowiedniej odległości w czasie podróży oraz do noszenia własnych masek na lotnisku i na pokładzie samolotu.

Ze względów bezpieczeństwa i higieny obsługa lotów zostanie dostosowana do obecnych warunków – na pokładzie nie będzie czasopism i innych materiałów do ​​czytania. Jedzenie i napoje będą nadal oferowane, jednak ich opakowanie i sposób podania zostaną zmodyfikowane w celu zachowania maksymalnych środków ostrożności.

Podróżni nie będą mogli zabrać na pokład bagażu podręcznego, a dozwolone podczas podróży rzeczy zostaną ograniczone do laptopa, torebki, teczki lub akcesoriów dziecięcych. Wszystkie pozostałe przedmioty powinny znaleźć się w bagażu rejestrowanym, do którego zostanie dodany limit bagażu podręcznego.

Po każdej podróży samoloty Emirates zostaną poddane zaawansowanym procedurom czyszczenia i dezynfekcji w Dubaju.

W związku z COVID-19 linie Emirates łagodzą i ujednolicają politykę zwrotu biletów

Stawiając klientów na pierwszym miejscu, linie Emirates zaktualizowały zasady dotyczące rezygnacji z podróży w związku z pandemią COVID-19. Przewoźnik uprościł procedury zmiany rezerwacji oraz politykę zwrotów biletów wydanych na wszystkich rynkach globalnych.

– Przemysł turystyczny i lotniczy rządzi się skomplikowanymi zasadami dotyczącymi taryf, przebukowania biletów lub refundacji, które również różnią się w zależności od regulacji rynkowych. Wiemy, że zrozumienie tych wszystkich zasad nie zawsze jest najprostsze. Pandemia COVID-19 jest bezprecedensowa dla nas wszystkich. Chcielibyśmy podziękować naszym klientom i partnerom handlowym za ich cierpliwość, zrozumienie i wsparcie. Cały czas dokładamy starań, aby wprowadzone przez nas zasady były nie tylko przyjazne dla klientów, ale także zgodne z wymogami regulacyjnymi – powiedział Adnan Kazim, dyrektor ds. handlu linii Emirates.

Emirates oferuje trzy rozwiązania podróżnym, którym odwołano loty lub których dotknęły ograniczenia podróży:

1 – Zachowanie biletu: ważność wszystkich biletów Emirates zarezerwowanych przed 31 maja na podróż w terminie do 31 sierpnia zostanie automatycznie przedłużona na okres 760 dni. Klienci mogą być więc pewni, że ich bilety zostaną uhonorowane, a dodatkowo mają oni możliwość przełożenia daty podróży na dogodny dla nich termin.

W celu zmiany terminu lotu podróżni powinni skontaktować się z Emirates lub właściwym biurem podróży w ciągu dwóch lat od daty pierwotnego wystawienia biletu. Bilet zostanie zaakceptowany na każdy lot z siatki Emirates do tego samego miejsca docelowego lub do innego miasta w tym samym regionie bez żadnych opłat za zmianę. Osoby, które chcą wybrać inny kierunek docelowy również mogą przebukować bilet – przewoźnik nie będzie pobierać opłat za ponowne wystawienie biletu, a ewentualny koszt może wynikać jedynie z różnic taryfowych.

2 – Podróżny voucher: jest ważny przez rok od daty wydania i może zostać przedłużony o kolejny rok. Voucher może być użyty na zakup dowolnego produktu lub usługi Emirates, co oznacza, że klienci mogą go wykorzystać np. do wyrównania opłat za lot do wybranego miejsca w dowolnej klasie. W przypadku vouchera nie obowiązują opłaty za zmianę rezerwacji podróży, co daje klientom większą swobodę zmiany jej terminu.

3 – Zwroty: Klienci, którzy zdecydowali się zatrzymać bilet lub podróżny voucher, mogą nadal ubiegać się o zwrot pieniędzy, jeśli nie mogą podróżować. Opłaty za zwrot biletu nie są przewidziane.

Klienci mogą wybrać jedno z rozwiązań proponowanych przez linie Emirates za pomocą prostego formularza.

Aby uzyskać więcej informacji lub ubiegać się o którąkolwiek z powyższych opcji, klienci mogą odwiedzić stronę emirates.com. Podróżni, którzy dokonali rezerwacji za pośrednictwem biura podróży, powinni skontaktować się ze swoim agentem w celu uzyskania pomocy – obowiązują tam te same zasady dotyczące rezygnacji.

Linie lotnicze Emirates ogłosiły tymczasowe wznowienie lotów do kolejnych miejsc

Obok wcześniej wznowionych połączeń do Londynu i Frankfurtu, linie Emirates planują loty pasażerskie także do Dżakarty, Manili, Tajpej, Chicago, Tunisu, Algierii i Kabulu. Połączenia będą ułatwieniem dla wszystkich osób – mieszkańców i odwiedzających Dubaj – które chcą wrócić do swoich krajów.

Pasażerowie będą mogli zarezerwować loty na stronie emirates.com lub za pośrednictwem lokalnego biura podróży. Loty dostępne są wyłącznie dla obywateli oraz osób spełniających warunki wjazdu do kraju docelowego. Wszyscy podróżni będą zobowiązani do spełnienia wymagań nałożonych przez państwo przyjmujące.

Wraz ze wzrostem liczby usług i lotów poza Dubaj, linie Emirates wznowiły także działania na 3 Terminalu Międzynarodowego Portu Lotniczego w Dubaju. Podróżni będą zobowiązani do przestrzegania wszystkich środków bezpieczeństwa i higieny wymaganych przez władze ZEA oraz kraj docelowy.

W ramach wznowionych lotów odprawa online oraz wybór miejsc w samolocie nie będą możliwe. Także usługa dowozu przez szofera i lotniskowe poczekalnie dla pasażerów nie będą dostępne w żadnym z miejsc docelowych.

Ze względów bezpieczeństwa i higieny obsługa lotów na tych rejsach zostanie dostosowana do obecnych warunków – na pokładzie nie będzie czasopism i innych materiałów do ​​czytania. Jedzenie i napoje będą nadal oferowane, jednak ich opakowanie i sposób podania zostaną zmodyfikowane w celu zachowania maksymalnych środków ostrożności.

Podróżni nie będą mogli zabrać na pokład bagażu podręcznego, a dozwolone podczas podróży rzeczy zostaną ograniczone do laptopa, torebki, teczki lub akcesoriów dziecięcych. Wszystkie pozostałe przedmioty powinny znaleźć się w bagażu rejestrowanym, do którego zostanie dodany limit bagażu podręcznego.

Pasażerowie są zobowiązani do przestrzegania wytycznych dotyczących zachowania odpowiedniej odległości w czasie podróży oraz do noszenia własnych masek na lotnisku i na pokładzie samolotu. Podróżujący powinni stawić się do odprawy na trzy godziny przed wylotem. Punkty odprawy Emirates będą obsługiwać wyłącznie pasażerów posiadających potwierdzone rezerwacje do powyższych miejsc docelowych.

Po każdej podróży samoloty Emirates zostaną poddane zaawansowanym procedurom czyszczenia i dezynfekcji w Dubaju.

Emirates ogłasza pierwsze loty pasażerskie po zawieszeniu

Linie Emirates otrzymały zezwolenia na przewóz pasażerów na wybranych trasach. Od poniedziałku, 6 kwietnia, pierwsze loty wystartowały z Dubaju do Londynu (Heathrow), Frankfurtu, Paryża, Brukseli i Zurychu. Na londyńskie lotnisko Heathrow loty będą realizowane 4 razy w tygodniu, a do pozostałych miast 3 razy w tygodniu.

Loty dedykowane wyłącznie pasażerom wylatującym z ZEA są obsługiwane z międzynarodowego terminala nr 2 w Dubaju aż do odwołania. Linie Emirates przewożą również ładunek w obu kierunkach, wspierając handel i społeczności transportem podstawowych towarów.

Trasy obsłużą samoloty Boeing 777-300ER, oferujące miejsca w klasie biznes i ekonomicznej. Z uwagi na obowiązujące na miejscu ograniczenia podróży, przed wylotem pasażerowie powinni sprawdzić kryteria wjazdu do każdego z miast.

Ze względów bezpieczeństwa i higieny obsługa lotów na tych rejsach zostanie dostosowana do obecnych warunków – czasopisma i inne materiały do ​​czytania nie będą dostępne. Jedzenie i napoje będą nadal oferowane na pokładzie, jednak ich opakowanie i sposób podania zostaną zmodyfikowane w celu zachowania maksymalnych środków ostrożności. Usługi Emirates Lounge i usługi Chauffeur Drive w tym okresie będą tymczasowo niedostępne.

Wszystkie samoloty Emirates zostaną poddane zaawansowanym procedurom czyszczenia i dezynfekcji w Dubaju po każdej podróży.

Exit mobile version