2022 rok. Powrót opóźnionych lotów i uszkodzonych bagaży. Skargi konsumentów

Podsumowanie

Przed Światowym Dniem Praw Konsumenta Europejskie Centrum Konsumenckie podsumowuje rok 2022.

Raport za 2022

W 2022 r. ECK Polska (działające przy UOKiK) otrzymało 6857 zgłoszeń.

Pobierz raport: Raport za 2022

Główne sektory skarg w 2022 r.

Główne sektory skarg – statystyki: 

Transport lotniczy

17%
Odzież i obuwie

10% 
Różne towary i usługi

5%
Zakwaterowanie

Czego dotyczyły skargi ECK w 2022 r.?

Skargi transgranicznie – na jakie kraje najczęściej skarżą się konsumenci?

Polscy konsumenci najczęściej skarżyli się na przedsiębiorców z:

Niemiec – 12%
Irlandii – 7%
Wielkiej Brytanii – 6%
Holandii – 5%

Na polskich przedsiębiorców najczęściej skarżyli się konsumenci z:

Czech – 15%
Litwy – 12%
Niemiec – 8%
Wielkiej Brytanii – 7%
Węgier – 7%

Ankieta satysfakcji

W ankiecie satysfakcji ECC-Net wzięło udział ponad 400 konsumentów. 95% z nich było zadowolonych z pomocy oferowanej przez ECK Polska.

Oto komentarze niektórych konsumentów:

Gratuluje skuteczności. Niemożliwe stało się możliwe. Bardzo dziękuje:)))

Pani Maria

Korzystałam pierwszy raz z Europejskiego Centrum Konsumenta. Mam tylko pozytywne uwagi: szybki kontakt telefoniczny, bardzo miła i przyjazna rozmowa, błyskawicznie załatwiona sprawa.

Pani Sylwia

Bez pomocy ECC nie poradziłabym sobie z problemem. Najbardziej cenię fakt, iż przez cały proces, od początku do końca opiekowała się mną jedna osoba, zawsze profesjonalna i w 100% przygotowana. W moim odczuciu jest to kluczowe aby działać skutecznie. Bardzo dziękuję!

Pan Tomasz

#TwójProblemNaszaSprawa

15 marca obchodzimy Światowy Dzień Praw Konsumenta. Nie tylko „Wszyscy z definicji,  jesteśmy konsumentami”, ale wszyscy możemy dochodzić swoich praw.

Exit mobile version