Spot warszawskich drogowców promujący kampanię „10 metrów – zachowaj (się)” był w czerwcu jednym z pięciu najchętniej oglądanych przez polskich internautów spotów reklamowych w serwisie YouTube.

Kampania „10 metrów – zachowaj (się)” (fot. org.)Kampania „10 metrów – zachowaj (się)” (fot. org.)

W rankingu YouTube Ads Leaderboard materiał Zarządu Dróg Miejskich zajął czwarte miejsce w Polsce.

Kampania „10 metrów”, z którą warszawscy drogowcy wystartowali na początku czerwca, skierowana była do kierowców i miała na celu zwrócenie uwagi na zagrożenie wynikające z nielegalnego parkowania samochodów w rejonie przejść. Takie zachowania to poważne zagrożenie dla bezpieczeństwa pieszych uczestników ruchu. Zarzęd Dróg Miejskich ukcesywnie wprowadza rozwiązania na drogach, mające poprawić bezpieczeństwo pieszych, ale oprócz przebudowy infrastruktury ważne jest też budowanie świadomości społecznej i działanie na wyobraźnię kierowców.


Kampania społeczna „10 metrów” to kolejny zaplanowany element działań w tym zakresie.
(UMW)

Dodaj komentarz z facebooka:

Zostaw komentarz

0
warunkami regulaminu.
  • Artykuł nie został jeszcze skomentowany!